.Followers.

Simple is Nice

Friday, October 9, 2009

.Sedih.

erm..mcmna nakcdkp ek..ak skg nie tgh sedih sgt n takut.erm..sb bru2 nie sy telah dikejutkan dgn stau beita yg sukar utk aku percayai..huhu..ia berkenaan dgn family juga..erm..actually baru2 nie my mumy telah di sahkan mendapat kanser rahim..huhu..sukar utk aku percayai kenapa smua ini tjadi dlm keluarga kmi..aku tlalu byk berfikir mgenai ini.aku akut kehilangan mumy..huhuhu..aku slalu memikirkan perkara yg buruk tp aku percaya ianya takkan berlaku..aku tlalu takut akan perkara ini..mmy akan menjalani pembedahan pembuangan rahim 24 oktober nie..huhu.hopely the surgery goin well..byk research suda aku buat mngenai kanser rahim ini..huhu..aku doakan agar mumy selamat mjalani pembedahan n sihat walafiat..sukar utk aku menutup smua ketakutan aku megenai perkara nie..aku xdapt luahkan sepenuhnya..entala..aku takut..huhu.Tuhan doakanlah agar smua ahli keluarga ku dlm keadaan sihat walafiat..huhu.Amen.

1 comment:

ann_carera said...

so mcm mna da ngn mummy ko????ok darh???