.Followers.

Simple is Nice

Thursday, February 18, 2010

.Cny+Valentine=AssIgNment.

huh..ape jer aku buat mase semester break
ni la nak citer ne
huhu.tp mmg boring gila gaban si0t..
1st day cuti tue je..
aku 0nline smpai xingat dunia.
haha..0n9 dr pagi smpai la mlm..
mkn pun xingat dowh.
assiGnment smua di lupakan mcm xder je..
padahal berlambak giler..
masi berbaris lagik tu tgu nak di siapkan..
Entala nie la jadinye kal0 kemalaSaN dah melanda diri.
2nd day plak..
haha..aku bertekad rajin kon0nnye..
pg library taw..wkakaka..
smpai kat library 0n9 la gamaknya..wkaka
chriz2 ape dah kena dgn ko nie..
assignment berlambak je tue..
tettt..
P/s: chriz ne suka buat keje last2 minute..tu la dier!

 library PSAS UPM

haha..
sempat lagik kan..xlama kat library tu sb dah jumpe buku
yg aku nak so chow arr..
balik2 bilik tdo..
then mlm on9 lagikk..
haha..i luvin my life.!..
yeahh..
3rd day..
jeng2..time utk berjimBos..
haha..
dgn bestie aku grace tu..ader je
aku post kat bwa ne gmbr2 ktorg..hehe
best giler arr..xpernah aku
jalan sejauh dan sebnyk itu..
tp puas arr..
hehe

 mse kat kfc b.bintang

4rd sterusnye,
cam besa bgun..
jam 1 lebi..besa arr..xder keja
kononnyer..assignmnt masi lagik..
tersusun rapi belum di siapkan..
hahaa..
gelak aku tgk assignment yg tersusun tue.
tp aper nak buat..
kalo xder m00d nak buatkn..
kita kena enjoy dlam setiap
benda yg kita buat..
xble rase tpksa..hehe
chewahh..haha

lepas men tenis ngan mereka..haha

5th..
haha..aku start dah insaf..
apekah!!!..
dah nak habis cuti..bru ko insaf 
chrizz..
ish2..bru nak tercari2 pen n buku2..
tp siap juga arr setengah assignment aku..hehe
n smpt gak men tenis ngan kwn2 aku ne..
aku xtau men tenis..tp belasah je.
wkakaka..
oh ya..
jgn d lupakn kuar..
ngan abg muzaimy gak..
thankx bro..
k la nak smbung buat
UNFINISHEd ASSIGNMENT
~daaa
 
Kepada Kyoo REza : ni la keta BMW tueee..hehe..:P

5 comments:

zaza zareena said...

ish2..budak ne pemalasnya..hahaha..online ja keja dya..taubat2 la ko chriz..:))

Chriz said...

cesss ko za..hahaa..buat bha suda ne ari..hehee..tinggal sket lagikk..hehhee

zaza zareena said...

hehehe..alhamdulillahhh~
bgusla ko suda bwt..gudluck:))

Chriz said...

naaa..yeahh for me..
jom celbrate..wkakaka

zaza zareena said...

hahaha..jum2..ko clbrate sna..aku clbrate cnie..