.Followers.

Simple is Nice

Tuesday, April 6, 2010

.Lab-By.

hurm
ari nie
rncng nak ESCAPE kelas pkp
ahaha
jam dah 8.30 a.m
ne 
tapi mc terbongkang lagik kat atas katil
hahaa
tgk rumate aku plak
best jew di buai mimpi
ahahaa
sb tu aku sekepala ngan rumate aku ne
sb dua2 pemalas
ahahaa
mantops!
ahaha
Then
tgk jam lagik dah 8.50 am
huhu
bru rasa nak insaf
terus tiba2 bgun ambik towel
g mandi n gosok gg
huhu
ahaha
tetiba xjd ponteng la
tapi cnfirm ahh lambat masuk kelas
abes jew mandi
rumate aku pon dah bgun
bergegas terus dier g mandi
ahaha
lawak2 je aku tgk dier
hehe
then 
tgk jam lagik dah 9.15
kelas jam 9
mmg sah2 dah lmbt la kn
smpai2 je mmg dah start kelas la
kitorg masuk dgn selamba nyer
dr. tu pun selamba je tgk
xkesah pon
i loike
ahahaa
then abes kelas je terus g kelas bi
submit last assignmnt n SDL
huhu
ohya ne nak smbung drama MERIT ne
actually bru aku tau
yg ader 2 org lagik coursemate aku xdpt stay kolej
padahal merit dorg ratus2 kot
heran2
kitorg g pejabat kolej la tnya kn'
Jawapn abg kolej
"TGU JE K SURAT RAYUAN NEXT WEEK"
aku dah bengang la
bkn apa
bkn nyer merit aku xcukup 
lebi dari cukup kot
kalo aku salah kira plak
cnfirm rumate aku pon xdpt stay
sb aku dgn dia isi sama2 buku merit
ni rumate aku dpt stay
pelik bin ajaib sket
huhu
so kena tgu jela
sbar je la
huhu
AND 
ari ne lab last fisio
buat pasal air kencing
aiyo
tau x sample air kencing aku gak jadi experiment
masalahnya
aku sblum dtg lab dah kencing
abes kena minum air byk2 kat water cooler tu
adoii
hampir semua aku buat ar sorg2 experiment
ahaha
sb air kencing aku kn
maner ade org nak pegang kot
sedgkan aku pun geli2
ahahaha
dah buat experiment sekali tgk abg mkmal tu ckp
byk cell *crystalline
means byk gula dlm kencing aku
ahahaha
kantoi
mkn gula je aku selama nie
ahahaa
di syaki diabetic arr ne
ahaha
entala
abesla kena potong kaki 
then skrg aku kat faculty 
online smabil stady
xleh aku kat bilik tu
asyik nak tdo je
huhu
pemalas melanda je exam seminggu lagik tapi
sepatah haram pun xbaca lagik
huhu
k la
ni je nak update ari ne
daa~

4 comments:

Zaris Salihan said...

i like... :P

Chriz said...

behh..ahahaha

Unknown said...

gud....hoho...amalkan byk mkn gula yeh....

Chriz said...

ahahhaa...