.Followers.

Simple is Nice

Wednesday, April 7, 2010

.Le-waT.

Arghhh!!!
huhu
itula yg aku jerit masa bgun td pagi
huhu
dah lambat kelas
huhu
tgk jam 9.02 a.m
OMG!
kelas jam 9 a.m
mampOs la jawapnya
ahaha
terus aku melompat dari katil
ambik towel terus pg mandi
berus gg gak
ahahaa
dahla kelas dgn lecturer strict
huhu
rumate aku sebelah mcm besala
mc di buai mimpi
aku la selalu jadik jam alarm dia
kalo aku xbgun dia pun mana bgun juga tu
ahaha
punyala
sekali my rumate terbgun 1st thing dia ckp
OMG!!
ahahahaa
terus dia pg mandi ne
lari lae tu
ahahahaha
ni la hidup org yg suka bgun lmbat ne
asyik dtg kelas lmbt jak
ahahah
lucuuu Oh
aku tgk rumate aku lmbt lagik nak bersiap so aku pg dlu la
bergegas ne
ahaha
nasib fakulti dekat jak dgn kolej kediaman
10 minutes pun dah smpai
huhu
smpai2 jak mmg dah agak dha
lecturer tu ada kat depan
dgn beraninya aku masuk la
hahaha
1st thing
En.Din
(lecturer @ penyelaras kmi)
"awalnya dtg bang oi"
aku senyum je
pe lagik aku balun la jawap aku pg pejabat kolej td
ahahaha
terus duduk depan sekali
ambek ko
ahaha
dah xpernah aku duduk depan sekali
sekali dah last kelas duduk depan sekali
ahahaha
keras cam batu la kat depan tu
ahaha
lawaknya
sOpan gila aku
kepit kaki gitew
ahahaha
lawak2
then lecturer kami tu cerita la
apa tOpic yg akan kuar nanti exam
then crita sket pasal praktikal bulan 5 ne
yg paling aku benci dan mlas
huhuuh
xpela sabar jak la
ape bleh buat kn
oh ya
En.Din
ckp tahun intake new batch tahun ne ada 2-3 org foreigner
wahh
junior aku ada *org puteh
ahaha
best2
harap2 jadi buddy aku la
ehehe
nak gak ada buddy org puteh kan
tapi most probably org dr somalia kot
tau pun russia
sb kat kOlej ne
byk jak nampak Org russia dgn sOmalia
huhuhu
and exam final seminggu lagik
sO kena fOcus
dah xleh online dah dalam tempOh final ne
just leh update blOg je
facebook plak
just nak cOnfirm kn
friend reQuest jew
ehehe
k la
tue je nak update
Gotta Go
bubye
daa~

No comments: