.Followers.

Simple is Nice

Monday, May 10, 2010

.1st day-Unit VectOr.

yeshh~
berakhirla grOup ktorg kat 
unit kualiti mkanan dan keselematan
minggu ne ktOrg kat unit VEktor
aedes2~
aahaha
smpai2 je awal pagi ktOrg meeting sekali dgn staff2 kat unit vektOr
then jam 10
buat aedes survey kat USJ 9
fuhh~~
mmg cemerlang la
dah la matahari tegak kat atas kepala
jalan2 pg 44 buah rumah plak tuh
huhuhu
panas dOwh~
kulit hitam!!
ahahaa
tau x aedes survey tuh ape~
ahahaha
msti xtau kn
aedes survey tuh ktorg pg ruma2 Org checkin if kawasan ruma n dalam ader
breeding of jentik2
if ada
ktorg akan ambik sample then bagi notis
and sample akan di antar kat makmal 
utk di sahkan if jentik2 tuh jenis aedes or not
penat dowh
ktorg td ader 2 ruma yg ader breeding jentik2
then kawasan ruma tuh byk giler anjing
comel!!!
jumpa chihuahua
ngee~~
geram aku tgk
ahahaha
then lepas balik dari aedes survey
ktOrg pg lab plak
nak pastikan if jentik2 tuh adalah aedes or not
mmg byk tahu la
wahh!!!
byk dah info ne 
overall course aku sgt bestt!!
ahahaa
suke2
xnyesal ambek kos ne dlu
ngee~
tapi malangnye
huhu
kening aku koyak ari niee
huhu
mcmni
td masa balik dari keja la
so tdor la dlm bus
aku pkai spek juga time tuh
tetiba bus tuh melompat
ape lagik spek aku tuh terhentak kat penjuru tingkap bas tuh
hujung spek tuh kena kening aku
terus ader koyakan kecil
arghh
sakitt~
mula2 xsedar pon
sekali pegang2 kat kening berdarah plak
huhuhu
skg kat faculty nak online jew
nak buat repOrt ne
tapi xtau mcmana
huuu~~
ok ne gmbr my kening lepas dah ok sket~.huhu


3 comments:

Anter Phanter said...

wow..
cam best ja tu p hse2hse..
cri jentik2..
ehehehe..
seswai le luka tu..
sepa sruh gna spek tym tdur..
lbi2 lg dlm kenderaan..
lain kali jgn gna spek tym tdur dlm keta/bus..
ahahaha

Chriz said...

anter:..ahahaha..mmg best pown.ahaha..yup2..dah ok skit la.hahahaa...tp takut ader parut je ni..huhu

Anter Phanter said...

teda parut tu..
melainkan ko jahit tu luka bru la ada parut..
dont worry be happy.. ^_^