.Followers.

Simple is Nice

Wednesday, June 16, 2010

.jim-bOs.

hihi
hai peeps 
whasupp
hehe
Orait here a new stOry 
bOut me
hehe
jeng3
actually today out with
my sis,bro in law,my bro 
n
oso the small one
Aril
hahaha
out for sOme shOppin stuff
buys clOthes
at wisma merdeka
tOngs superstOre
is of 
sale rite 
nOw
sO lots
stuff is cheap
especially clothes
after that
we jalan2 jap tO find 
my bro shoes
enter 
Bata superstore
then 
me jumpa the rite 
sPOts




what spots?
haha
*kaching-kaching
hahaha
snap2
hihi
 takin picha
hihi
my favOurite
kan
hehe
while waitin fOr my brO
to pilih2 his shoes
yg Lucunya
the cermin actually for 
dressing bha tuh
me 
plak adaka patut 
place for [picit] jerawat
hahaha
then
my sis said
teda tempat laen jerawat juga
hahaha
after pg bata tuh n buy his shoes
we go to the next shop
mcm kedai kasut jugala
n
jeng2
we jumpa
this two nice
different crocs n so nice
hahaha
my sis 
yg nampak ne
and 
apa lagi 
she beli la
the purple One

naseb xda cOrak laen
if ada 
me oso want
haha
Oh ya
before that
semasa jalan2 td
jumpa this like
a show la
jual stuff2
like 
mgikat rmbut secara mudah
wakakkaa
nice ohh
my sis pun kena try ne
jadi demo sekejap


haha
sO funny la the guy
the way he speak
im sure
he is mot a malaysian chinese
wakakkaa
"halaga ini mimang mulah cuma rm30 sija"
 hihihi
if u see sendiri depan2
sakit perut
Oh mo ketawa
haha
at last 
my sis pun beli juga
One set
hehehe
then next station
makan2
at
Ocean Seafood restoran



at
promenade hotel
nice oh
the restoran
[erk..saye nak makan aper yer.hmm]

[si angkol buli saye]
huhuhu
at 
the food was amazing

wow
me
eat the udang smapi 10 udang arr
[ni la ne..haizz]
me feel like mo demam terus
huhuhuhu
btw
enjoy 
sOme of the picha k
hehe
k la
need sOme rest
rsa mo demam
huhuhu
nitess

No comments: