.Followers.

Simple is Nice

Friday, December 31, 2010

.NEW YEAR LAGIK.

.Goodmorning peeps.
.actually its noon oredy.
.its new year oredy.
.HaHa,
.tapi bangun punya lambat.
.abis suda separuh new year sy dgn tidur jak.
.HoHo.
.lately saya xupdate my bloggy ne sgt kan coz busy ber"kerismas" kan apa tidak.
.Kogutan lagik.
.hohohoho.
.tapi kogutan yang sopan ar.
.hahaha.
.adei.
.best woo my christmas celebration this year.
.macam tau2 jak dorg next year saya xcelebrate christmas d sabah ne.
.HaHa.
.Next year i will celebrate christmas eve at KL.
.it will be EPic !!.
.HoHo.
.my new eve pun will be at KL.
.i planned it oredy for next year to celebrate at Pavilion or KLCC.
.with my KL friends.
.this year i missed it.
.damn !! its happening at the Pavilion and Bukit Bintang.
.Im jealous !!.
.hahaha.
.so for this year.
.im damn happy celebrate with my family and friends.
.celebrate new year with my cuzzies.
.damn nice !!!.
.soits officially only three days left im at my precious sabah.
.back to kl soon.
.hehehe.
.continue again my craziest ever stady !!.
.arghh.
.btw.
.apa azam korg utk 2011 ne?!
.azam 2010 dah tercapai ka?!.
.nah.
.haha.
.for me.
.my only wish this year is only.
.TO BE THE BEST FROM PREVIOUS YEAR.
.HeHe.
.Cukup.
.kan.
.lol.
.Okla.
.Continue my sleep.
.HeHe.
.Daa.
.and.

HAPPY NEW YEAR 2011 !!!

BY

.AKUCHRIZ.

2 comments:

mr_mrs mikko said...

happy new year!!
hehehe

bukankosong said...

syok bangat!!! apy new year!