.Followers.

Simple is Nice

Friday, May 20, 2011

POC

whaddup !! hehehe.. ya i noe what u guys akan cakap. Bahaha. Im so busy with myself and my activities when im in sabah kan. Tula sekali lagik Blog ini terdampar d pesisir pandangan kacamata insan bernama chriz george. Wah !! Ayat sangat xboleh blah !! Praktis nie sebelum praktikal.. Hahaha. *abaikan karenah si chriz nie* 
Oke Oke.. its been a while sudah kan xupdate blog nie actually sangat byk stories nak cerita tp semua yang bersarang2 sudah yang ada kulat pun ada. ish ish. kesian betul kan. online tiap2 hari tapi xda masa nak Update blog. camna tuh ? ish ish. time2 busy sebok pulak nak update kan. kalo free berabis xda pulak update. perghh !!
*bengang dgn diri sendiri* adoi. apalah aku merepek kerepek nie. *sekali lagik abaikan* So semalam me and my fren were out for late movies at 1B cinema .
*speakin gitu KO MAMPO ??* tgk cerita POC. POC aper tuh ? Pirates Of Caribbean ______________. pastu part yg belakang tuh aku lupa. Bahahahaha. Out dgn sepa lagik kalo orang yg rajen kuar malam tak pernah duduk rumah 24 hours di luar rumah activities dia ne Si ZARIS ZIDANE. *bukan saudara mara pemain bola brazil tuh ye* yang nie KLON. Bahahaha. So plan nak tgk malam sb pagi panas. apekah macam je cinema tuh kalo pagi tgk kat padang kan. ish ish. apepon late night is the best. sejuk je. pastu balik lambat2. bahaha. actually takut sebenarnya tiket tuh abes besala kan baru release so mesti fully book kan. si zaris ne pon takut juga xdpt tgk actually. bahaha. cerewet tol. Opss. :P. so gerak dari rumah around 9.30 pm camtu. rambut masih basah2 lagik ne. *bajet hot* si zaris dah kol pulak tuh suruh kuar dari rumah. aku pon dgn laju nye kuar. rambut belum siap blow lagik nie. adoi. tup tap tup tap *bunyi turun tangga* buka pintu. erk. xder pon keta. nak kol zaris xda kredit pulak. tgu dia kol jap. pastu beberapa minutes kemudian zaris kol. dia tnya apesal aku lambat sagt. aku pon heran dia ckp dia dah depan rumah. aku tgk semula xda plak satu jenis binatang jenama kereta pon kat depan rumah nie. MEMANG SAH ! so aku tanya zaris rumah ko pg tuh ader orang ke x ? dia cakap gelap. CONFIRM ! DIA SALAH RUMAH ! siot je ko zaris. aku berlari bagai nak mampos pg tempat engko. ape tidak nya si zaris nie pg tgu kat lorong yang salah. lorong rumah aku yg ketiga. dia masuk lorong kedua.dia pon SETIA and KONPIDEN je tgu depan rumah orang tuh. naseb xda orang rumah yg dia tgu tuh. kalo tak kan dah dapat penyapu. bahahaha. aku pulak yang GIGIH nak kejar pg tempat dier. FUH LAYAN ! then selesai kes salah rumah. Kes kat 1 Borneo la pulak. sebelum tgk POC tuh kitorg pg men boling jap. Perghh !! First time dalm seumur hidup aku pakai kasut boling tanpa di beri stokin !! EUWWW ! Omaigad ! *Pengsan jap* Bayangkan bila masuk je kaki dalam kasut tuh rasa melekit2. Arghhhhh !! GILA GELI OKAI !! asal aku lepas pg baling je bola tu aku buka kasut tuh. then time turn aku baru pakai balik. erk. Apepon zaris mmg hebatla men boling. Kan kan zaris :P. beza mata 9 pin oke. hebat ! pastu siap boling masuk cinema . HaH ! dalam cinema ni lagik satu hal. perlu ke bising2 dalam cinema tuh . duduk diam tengok dan hayati kan dah cukup ! nie macam dier pulak pengarah filem tuh ! aku pon bengang tetiba. naseb hencek J.S (Jack Sparrow) tuh membantu aku gelak2. kalo tak mmg hilang la pelanggan sorg cinema tuh *erk. hilang pelanggan ? bukan bayar baru masuk ke * ape2 je la. yang penting please be quiet when watching movies in cinema k. emo tetiba. Overall POC is movie paling best yang pernah i tgk dalam tahun nie. cant wait for harry potter !! Oke chow !!

*resolution picture xberapa bagus*

No comments: