.Followers.

Simple is Nice

Sunday, May 3, 2009

Salah reloaD?!

Hahahaha..ni lagi ada satu kejadian ba..time tue sy tgh relax2 la ni kunun..baring dpan tv mo tgk grang final oiam 3..skali tiba2..ada bunyi.."u hav receive a message on your phone..yes2 a message"(suara mr.bean)..bunyi sy punya alarm sms hp nie..so,sy pun tgk la..buka ja sms tue..tertulis..-ANDA TELAH MENERIMA RM2O DR NO......YG BERTARIKH 02 MAY 2009-..punya tekejut sy..entala sepa yg pg bg aku krdit time tue..aku tnya la smua sis2 aku dgn bro2 aku..dorg ckp xda kc reload sy..sy pun munskil la..hahaha..tp aku redha ja la..punya hepi time tue..apa tidak rm2o ba tue..terus sms2 kwn2 nie..hahaha..skali 20 minit kemudian ada org kol..no, tue tidak pla aku kenal..jadi aku angkat ja la..dengar suara gurl nie..dia ckp-"hello,sy tersalah reload ph hp kmu la ble send balik tak?!-..kunun dia ckp..aku pun dgn machonya ckp-ok2-..hahaha..huhuhuhuhuhu..baru hepi skejap suda hilang semula rm20 tue..hahahaha..terpksa la aku trsfr balik tue krdit sma tue pompuan..aku bek ba...pengajarannya d sni-jgn angkat kol kalo tak kenla tue no.hahahahaha..k chow

No comments: