.Followers.

Simple is Nice

Thursday, September 10, 2009

.Gadis Cute BerNAma Aisyah.Part 2.

hehe..actully cerita aku dgn bdak aisyah nie xhabis lagi..
xsangka nie kmi bjmpa lagi..huhu..so mcm nie..time 10/09/2009 kmi adalah diner berbuka puasa bsama2 student2 sabah d smua ipta semenanjung..so actualy sy xtau yg aisyah tu pun pg juga..n kitaorg terserempak kat dalam bas..mula2 nak pusing depan la kunun nie.skali nampak si aisyah..hehehe..dia merenung aku sbentar mcm xkenal..lama2 dia bsuara chris kan.hahaa..aisyah time tue ayu bertudung..dgn memakai bju kurung hijau dan tudung hijau..semasa d dinner tue kmi saling berpandangan dan tersenyum hehe..n yg best nya sy ada ambik gmbr curi dia..heehe..n scara kebetulan dia pun ada ambik gmbr sy scara curi2..tp sy dpt tahu..hehe..best jugak la dinner tue sb makanannya bleh tahan gak..yg sedapnya dessert nyer..huhu..pudding n ice cream bread.yumy2...part yg paling2 best dapt DUIT RAYA..RM50!!!!!!!!!..hehehe..best nya..thanx yayasan sabah..n juga ketua menteri sabah yg sudi meluangkan masa bjumpa dgn student2 sabah kat semenanjung nie.HIDUP SABAHAN!!!!!!!!..chow

2 comments:

afif=shafie said...

adakah dinner macam tue??kk..aku ndak tau!!!!

voice out said...

wow chriz.. dalam diam yaa? hehehe