.Followers.

Simple is Nice

Friday, October 16, 2009

.Gempak Glamour Raya.






erm..actually "Gempak Glomour Raya" ni adalah aktiviti yang di anjurkan fully by Bskpp students 1St year..huhu..agak mencabar jugala sb aku ditanggungjawabkan utk memegang jwtan ketua ajk tugas2 khas..yang mane bagi aku amat susa..huhu..sb smua pkara yang aku buat amat byk dan ajk2 aku yg sgt sikit..pkara2 yg aku perlu urus adalah ajk persembahan,ajk hadiah,ajk persembahan dan ajk logistik..bayangkan aku kena urus 4 pkara nie dalm satu masa..naik bingung aku huhu..ajk2 aku pun buat keje tp xmcukupi bilangan kmi yg hanya 5 org..dalam minggu nie memang amat penat sgt..preparation utk mjlis ini amat ketara sgt utk smua ketua2 ajk..bagi ajk aku,aku telah menetapkan utk persembahan students setiap batch utk course bskpp...bg course kitaorg smua sebulat suara nak aku mjadi wakil mbuat persembahan karaoke pd mlm itu nanti...takut siot..huhu..tp okla..sb aku dah biasa menyanyi kot..hahaha..okla..diatas tu ader beberapa pic yg aku "grab" dr jee..hehe..time tue kitorg tgh mghias tempat mjlis hari rya itu di jalankan...so i2la banner kitorg yg aku men"decoratekan bersama2 budak2 yg len smpai 3 pagi..huhu..cantik tak?..rasenya ok kot kan..xla buruk sgt..hahaha..aku yg paki topi tue..kiutkan..haha.okla lots more work to do..chow dlu k..bye..n laslty..luv u b..hehe..sempat lagi ek..hehe..

No comments: