.Followers.

Simple is Nice

Tuesday, November 3, 2009

.rindu.

entala..aku actually nak cerita tentang sorg yg aku bru kenal nie..nama actually D bkn nama sbenar..hehehe..ermm..mcmana mo ckp ah..hehe..actually sblum aku break-hearted dgn seseorg nie..adala sorg nie dtg comment2 aku kat fb..haha..erm so kitarog chat la smpai 4 pagi kalo xsilap..then..besoknya sy ada exam nie..haha..so suru dia jadi alarm sy nie..supaya xlmbt bgun kunun..so bg2la..sy dpt no.hp dia simple kan..hahaha..but nice..gunala tktik nie..hahaha..then,kmi sms3 la for a few weeks i think..actually aku mmg dah tpikat dgn dia..haha..tp xmau mgaku nie..haha..last2 aku propose juga kat dia..n suprisingly dia terima..hahahahaha..n thats day was a very beautiful day for me..hahaha..and till now we are together..hehe..mis so muchh!..huhuhu.......k thats all..hehe...

No comments: