.Followers.

Simple is Nice

Sunday, March 28, 2010

.My ex-GF.

.LOVE.
hurmm
and
again i failed 
in love lagikk
slalu jak
broken-hearted
tapi aku slumber je
padahal dlam hati
remuk bgai nak rak
huhu
tapi aper ble buat dah xda jodoh kan
so 
malas la nak pksa2
hehe
post kali nie
nak crita pasal
my ex2-gf dlu
actuaally
ader beberapa la yg tahan ngan prnagi aku nie
huhu
ader dua pompuan je
selain my MOmmy n my sisters
in my life
yg sy syg sgt
huhu
My 1st love is with this Gurl
hurmm
nama dia
ELEZABETH STEPHEN


hurmm
actually dia nie
dah kenal sgt aku
my bes fren
enta napa plak bole tetiba kapel
hahha
kmi sma2 dari tadika lagik smpai la sec0ndary schoOl
aku kapel ngan dier ne
masa form 4
time tu actually
aku mmg minat dier la
tapi dia dgn sorg kwn aku gak tgh kapel
tp ader krisis
hehe
so aku la yg ada d samping dia time dia ada krisis tu
lama2 sangkUt kat aku plak
hahaa
kapel ngan dier
aku msih ingat tarikh tu
yg penting ianya mlm 
valentine
14 February 
huhu
aku propose kat dier dlu
hee
actually aku dapat agak la
yg dier pun suka aku juga
hehe
and 
yeshh 
dia terima
hahaa
actuaally
mula2 mmg la hepi
smpai part2 yg gadoh2 ne
yg xbest
aku ne actually caring sgt
tapi kalo dah busy
semua hal pun terlupa
termasuk la dier
mmg cabaran la hubungan kmi
kmi kapel slama
3 tahun lebi agaknya
break hmpir 8 kali
ambek kaw
hahha
paling last 
kmi kapel masa aku kat matrix
dier dah xtahan
sb aku dah busy sgt 
xda masa utk dia
huhu
tp aku tpksa gak lepaskan dia
n skrg dia dgn org len dah
hehe
aku gembira la juga
dia dah jumpa org yg dapt bahagia kn dia yg xdapt bila bersama dgn aku
hehe
(alamak jiwangla plak)

yg tu 1st love yg terbaru
cinta sterusnya
hurmm
xtau la nak ckp mcmana
dier nie jenis manja sgt
huhu
sgt2 manja ok
huhu
nama dier
EMILY JOHNSON


aku kenal dia ni dari member aku
suker je aku tgk dier
apa lagik aku minta la
no.phone dia dari member aku tu
mula2 jual mahal gak minah ne
hahaha
tapi ayat2
last2 jatuh kat pelukan aku juga
haha
kapel ngan dier slama 2 bulan lebi jak
bru jak kami kapel
february tu
masalahnya
minah ne buat hal la plak
ada org ke-3
haizz
entala
aku malas la nak pikir2 kn
so

aku ckp ngan dia
kalo dia nak aku tinggalkn lelaki tu
tp dia bgi aku masa 2 weeks utk dia buat
decision
but 
i just cant wait
wait like an idiot
so 
aku break kn
(nangis2 plak dia)
dah dia yg buat hal
adoii
aku ckp kat dia kalo da jodoh xkemana juga kita
haha
so skg ne aku 
single-mingle 
la jawapnya
huhu
baCk to basiC
boring2
huhuhu

6 comments:

Mitchamorchell said...

:.( enda mo papa cam ne~

Asfz said...

dunno wat to say..but i know da felling of heart broken~

Chriz said...

haha dada..papa ok jak ne..hehe
xpala..besala la bha tu heart-broken kn..hehe

Chriz said...

lily:..yup2..huhu

::FAIZ:: said...

eh yg no dua tu lawala. kasi kenalla ngan aku....

Chriz said...

faiz;..xpayala..n xbole!!.hahaha