.Followers.

Simple is Nice

Monday, July 5, 2010

|.kePanasaN Kehujanan Kedemaman.|


pening?!
sabar shak
ada batuk?!
jumpa dOktor
demam?!
minum air
arghh!!!
tgk dah bengOng dah aku ne
i feel siCk
huh!!
semUa myb sebab
the 
Teh tarik "ping"
Or 
in semenanjung wOrds
Teh Ais
hehe
then 
skrg sy rasa mO tbakr ne bdn
sy xsuka oh demam
huhuhu
Biarlah saya Matee!!
bhe
hahaha
But
actually masih
gigih 
menghapdaptekan blOggy ne
hihi
Pinjam kata-kata Kyoo Reza
[wahh..pemes lagik ko kyoo]
hahahaha
actually tadi pagi
me Out
tO kk lagik
Ok ne kali bukan nak enjOy2 k
tapi ada urusan
wahh
haha
nak antar surat pOsmen
kunun
hihi
antar balik my Hometown for my dady bha tuh
tp naek bas dri
IP ne
huhu
actually ingatkan bas tu jalan jam 11 ke 12 ke
tapi 10 am
OMG!!
xaku terkejut "cOmel" kat dalam bas
tergesa2 mcm lipas kudung
wahh mantap Bm ne
ahahaha
peribahasa masuk sekali
menangis Hizami Li baca ne
[pemes juga hizami]
hahaha
smapi2 je kat wawasan plaza
nampak bas masuk bndr tuh kOsong
aper lagik aku dgn gigihnya
naek la teksi
perghh!!
melayang rm5
huhuhu
Naseb nak cepat kalo x
xsanggup aku nak naek teksi
tapi akhirnya
terserah jugala
dOkumen2 yg perlu diserahkan
siap kerja aku
pastu
lepak arr
jalan2 mcm ader duit
wakaka
actually nak g k-box ne
biaselah artis rakaman la katakan
tett~
lpakan statement itu
hahaha
then 
jalan2 sekali dgn member bestie
mr Boi Lundun
wakakakaa
semart kan namanya
[org ketiga pemes dalam bLog aku]
wakakakaka
jejalan jap
g minum yoyo
actually bkn yoyo
tapi mcm yoyo

hahaha
pandai2 la kOrg pikir ar
yg penting
mee gOreng yg dOrder xsampai2
hahahaha
kOnOnnya
nak g waterfrOnt jap
nak snap2
tapi
Mereka selalu jeles akan aku
"mereka"
bak kata alyarham sudirman
"Hujan yang turun bagaikan mutiara"
tapi versi aku plak
"Hujan yang turun rOsakkan ranCangan ku"
huhuhu
sO ktorg lepak la
kat
kedai milk tuh
haha
sambil waitin for my sista tO pick me up
then balik ruma terus
sesampai jak druma
penat gilak!!
cerita xsampai disitu
xsampai 5 minit baring
kUar semula
adOi..
Pg karamungsing
Beli lappy baru fOr my sis
huhuhu
finally
dapt laptop acer timeline
balik diner
smapi ruma 
bukak laptop
rasa nak demam
makan ubat 
update blog
hahahaha
simple n nice kan
hehe
"SinGle is simple,cOuple is trOuble"
hahaha
beli cd ne td
Korean drama
suka2
hahahaa
okla
bdan pun dah xlarat ne
air dah bergelen2 minum ne
huhuhu
nak rest jap k
enjoy baca-baca my bloggy k
chow
nitez peeps!

No comments: