.Followers.

Simple is Nice

Tuesday, April 26, 2011

FIRST OKE SECOND DISASTER

hello2 !! Ada Orang ka ?? Yalah Jam 1.30 am dah nie.Pagi buta dah nie. HahaHa. Manalah tau ada lagik yang xtido2 macam saya nie. GiGih Kan..*teeeetttt* HohO. so nak update pasal exam first and second hari nie . oke oke ..ce cite ce cite kan.. so untuk first exam saya tadi jam 8.30 am kat Kompleks Akademik E *Bukan korg tau pun dimana kan.Haha* Bangon awal nie. Jam 6am pastu terus lompat kat meja study. Pergh !! Hebat tak ?. Haha. pastu study2 jap sampai jam 7.15 am cam tuh sebab nak naek bas 7.30am. so Pgla mandi semua. Untuk Pengetahuan saya bukan jenis "obses" time mandi sebab tuh kejap je .HaHaha. so siap2 semangat nie pakai baju course. Naek bas je semua tgk. ada yang perli nie "semangat nak exam sempat pakai baju course". Abai kan. So sampai2 je kat pusat exam tuh.tunggu la jap around 20 minutes duduk2 bace ape yg patot. dah tuh masuk la hall exam tuh. cari2 tempat duduk no.25 meja saya. Haha.cari2 xjumpa. Rupanya Tap !! kat depan meja penjaga peperiksaan tuh. gila engko !! betul2 depan meja pensyarah tuh. kalo duduk tuh memang candle light dinner la dgn pensyarah tuh. Hahaha. aku pon telan air liur je la. TiTibe pensyarah tuh tanya if saya selesa ke tak. Mentang2 la paper psikologi nak psiko saya la tuh . Haha. Tapikan baru pasan muka pensyarah saya yg ajar psiko semester nie. *kantoi jarang datang kelas* Haha. so macam biasa la kalo cikgu2 atau pensyarah2 tgk2 kita time exam tuh msti bajet nak tutup jawapan. Hahaha. mcm tuh la juga saya buat. HoHoHo. Malu seh kalo salah !! ahahahahha. Exam First Quite Okla . Proceed exam seterusnya. Oke.
Exam kedua nie one word TIME !!! SOalan Objectives susah haram nak mampos, Soalan Subjektives senang pulak tapi yang xtahan tuh menulis bagai nak tercabut kuku,jari dan lengan sume. Subjektif tuh dah la 3 part A,B dan C. setiap part ada 3 soalan pastu ada anak2 lagik. AMbik kau !! yang xtahan tuh soalan journal utk part C. sempat ada journal lagi diberi. Kena kritik journal tuh. GILA GABAN !! masa diberi utk exam tuh 2 jam je.dahlah start lambat. urghh !! cam haram je kelam kabut nak menjawap. Tapi still jawap semua gak la tapi tuhla sikit je dapat jawap part journal tuh dahla byk markah kat situ .perghh !! makan dalam kat situ !! hah !! besok lagik satu paper killer !! Memang . Minggu nie semua paper pembunuh. nak bunuh awal2. HuHu. Xtaula nak cakap utk paper sok nie. Xhabis study lagik nie tapi sempat plak nak blogging segala. Okela. nak continues study. DAh dengar dah budak bawah rumah saya nie jerit2 tension. Ish Ish. kesian. Xpe nanti saya join dia jugak. HuHu K Daaa..

No comments: