.Followers.

Simple is Nice

Saturday, April 16, 2011

Me & Her

hello guys !!
morning !!
rasanya dah tengahari nie
hoho
ini post kedua utk hari ini
sebelum ini post pasal AF9
kinda bored AF9 this season
wutever it is me still with salma mentor 5 !!
hahaha
go salma go salma
ok a short recap what i doin past few days
my class ended for this semester last friday
with a presentation 
which we made the lecturer mad of us
sebab datang lambat
huhu
sorry en jijan !!
then after that
in the evening
out with my syg
kuar2 sama2 before i left KL
balik sabah doing my practical
miss my syg so much lor
so lepas juga rindu
weee~~
we jalan2 at bukit bintang
then 
nite we watched movie
at
Pavilion GSC
|Scream 4|
which 
i guess a comedy/horror film
its not suitable for 
thriller/horror
coz the movie is ridiculous !!
urghh !!
sabar jakla !
hahaha
then balik around 3.30 am like that
balik jak terus tido
then 
saturday morning
hujan pulak dah !
nak pg breakfast with my syg pun xtau nak pergi mana
coz hujan sgt la lebat
so we jalan2 cari kedai makan
then nampak this one stall ada jual roti canai 
damn !
we stop and eat roti canai !
yeah !
pastu masuk kat BB Plaza
looking for our lunch pulak
btw i bought a new selipar
same with my syg
hoho
but mine is facebook
my syg is you tube
nice2
:P
we had nasi ayam at BB Plaza
then 
drama...drama..drama
teros balik ruma
penat seh !!
haha
and 
woke up this morning feel very energetic wor
hahaha
guess what ?
i dont take my lunch yet !!
Ok !
nak mandi dulu and nak berburu mencari makanan
have a blast weekends uols !!
hoho

2 comments:

Nadeya said...

Thanx for following... sy pun da follow ur blog...

and.. sy ada tag blog ko dlm 1 contest.. tgk2 la.. manatau berminat.. =)

http://ilovenadeya.blogspot.com/2011/04/1st-contest-dari-xcyber-pose-depan.html

Chriz said...

thanx nadeya..orait will see..hehe..:)