.Followers.

Simple is Nice

Tuesday, January 5, 2010

.seMester 2.

hurm..hehe..sem 2 dah bermula kot..uwaaa....yg penting sem nie sgt2 memenatkan lebi2 lagik isnin n selasa..jaduaL pack giLa..huhuhu..malas sgt..kelas start dari pukul 9 pagi smpai 7 mlm kot...so korg imaGine la betapa penatnya..huhu..entala seM nie bg aku agak besa je..xder yg special pon..teman2 pun muka yg sama juGa xder yg berubah..wkakaka..myb sebab dah slalu jumpa kot..haha..ari ne ari kedua bg aku start kelas n kuliah n lab...mmg penat la..hahaha...byk perkataan penat aku ckp kan...haha..td sempat pG pc fair kat main Campus..beli earphoNe bru..hehe..warna biru ok..warna kegemran aku..hehhe..then balik je kolej terus tdO..bguN2 je pG mandi n terus On9..buku xtgk..assiGnment xbuat..wkakaka..bGus2...keep the Good workk...hahahaha...tp 2la sem 2 nie aGak pack la jaDual..so tGkla mcmane nanti k..adakah aku dpt terusKAn perjuanGan atau tersuNgkur d mEdan peraNg..wkakakka..ayat tau..hehe..k to be Continue.....

No comments: