.Followers.

Simple is Nice

Monday, August 2, 2010

.juNiors.

wiT
My tWo Crazy JuniOrs

Perghh!!
lama siOtt!!!
xupdate my bloggy ne.
huhu
sOry la guyss!!
im sO so So freakin bz nowadays
macam business man
haha
bz wif the classes,meeting for cOllege,for CssUpm activities sOme mOre
OVerall Buzziness is sUrrOunding me
Rite nOw!
huh!
now Only i have the time tO update the latest Of me
currently im in the 2nd month in Upm for sem 3
wahh!!!
this sem sO buzziness
*like i said before
hahaha
i got KoKum sOme mOre every saturday
huhu
sO tired
bUt need to Berusaha juga
btw
last week was Freshie days
for our beloved
CssUpm
"Family away From Home"
nice rite!!
hihi
gOt many activities wif the juniors
haha
sO much fun oh
knew many new juniors
especially from sabah
bertambah already my family
wee~
i lOike!!
juniors kali ne best!!
sgt sporting!!
walaopun agak sikit
tapi okla
best ne
gilak2 macam senior2 juga
like owez
banyak yg dari sabah
Org Sabah baini!
hihi
dari sarawak pun ada juga
also from semenanjung
all us in One family
weee~
excited for the next activities for css
hihi
recently my persOnal life
hmm..
i think Quite okla
masing2 bz dgn activities masing2
n
Miss SgGgggggGGt dia!!
huhu
xtau la dia miss me or not!
but
I love dia sgt!
miss u syg!
hihi
yg penting dalam hati sayang kn
tiap ari sayang!
hahaha
:p
Okla 
here sOme of the picha wif my juniors

the seniors
some Of the Juniors

weee..family!!

oh ya
after the juniors day
me wif juniors n seniors also
sempat pg berkaraoke 
d mines
hahaa
best sgt2 k
ramai2 lagik tuh
hihi
nah..bising arr kedai buku mines 
bila kami masuk
hahaha
lucuu oh
sebab mo cari sketch bOok si marcella saja
hihi
astaga!!
bahaya kalo kami masuk kedai
takut tuh tauke kedai tgk kami
hahaha
lucuuu oH
tapi best!
ada2saja!
next time kita hang Out lagik arr..
here some picha time juniors day n time kami
pg karoke n jalan2
kat 
mines shOppin cOmplex
weee~~





And




No comments: